wtorek, 5 kwietnia 2016

NIE! DLA TORTUROWANIA KOBIET!

Piszę dziś do Was, bo jestem zrozpaczona! Zrozpaczona i maksymalnie wściekła!
Nie mogę uwierzyć w to co się dzieje w tej chwili w Polsce. Całkowity zakaz aborcji jest dla mnie bestialstwem i największym okrucieństwem. W głowie mi się nie mieści, że może do tego dojść. Wiele rzeczy ostatnio mnie zbulwersowało, ale TO zabolało mnie najbardziej.
Kocham być kobietą, uważam że to najcudowniejsza rzecz jaka mogła mnie spotkać.  Dlatego nie zgadzam się na to, żeby znów zakuto nas w kajdany i odbierano nam wolność, a tym właśnie jest dla mnie ustawa antyaborcyjna. To jest ZNIEWOLENIE i GWAŁT na naszej płci w czystej postaci!

Nikt nie ma prawa zmuszać mnie do umierania w imię płodu. Nikt nie ma prawa decydować za mnie czyje życie jest ważniejsze!!! Nikt, nie ma prawa zmuszać mnie do urodzenia dziecka, które zostało poczęte podczas gwałtu!!! Nikt, nie ma prawa zmuszać mnie do noszenia w sobie istoty, która nie przeżyje poza moim ciałem!!! Nikt, oprócz mnie samej, nie ma prawa decydować o moim ciele!!! NIKT!!! To jest do cholery moja macica i mój pieprzony interes!

W związku z tym rozpoczynam PROTEST! W ramach solidaryzowania się z kobietami, które mieszkają w państwach, gdzie aborcja jest całkowicie zabroniona lub w tych, gdzie może zostać zabroniona, dziś o północy rozpoczynam głodówkę, która jest wyrazem mojego sprzeciwu wobec TORTUROWANIA KOBIET!

TAK dla kobiet!
TAK dla wolnośći!
TAK dla człowieczeństwa!



Nawołuję też do WAS WSPANIAŁE KOBIETY! NIE POZWÓLMY SIĘ ZNIEWOLIĆ!!!
Dołączcie do protestujących kobiet, podpisujcie petycje i jeśli znajdziecie siły dołączcie do mnie i odmówcie w najbliższych dniach, przyjmowania pokarmów przez kilka godzin lub dni!

Nie odpuszczę! Jestem gotowa odmawiać pokarmów do utraty sił! Zamierzam walczyć, interweniować i łączyć się z innymi kobietami! TUTAJ link do wydarzenia-Strajk Głodowy/ Hunger Strike!
W tym miejscu apeluję do WAS! Pokażcie, że WAM zależy, że jesteście dumne z tego, że jesteście kobietami, że chcecie mieć WYBÓR i nie dacie się ZNIEWOLIĆ!
Jeśli jesteście ze mną wyślijcie mi proszę ( fitendjami@gmail.com) swoje zdjęcie z napisem : "NIE DLA TORTUROWANIA KOBIET!" i notką, że zgadzacie się na jego publikację, a ja obiecuję zrobić wszystko, żeby zostały one opublikowane nie tylko na łamach mojego bloga. ŁĄCZMY SIĘ DZIEWCZYNY! KOCHAM WAS!



2 komentarze:

  1. Nawe mezczyzni sa zbulwersowani sytuacja w Polsce, gdzie Kosciol chce wprowadzic swoj dyktat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! iem, że mężczyźni też są z nami! STOP dla rządów Kościoła!

    OdpowiedzUsuń