wtorek, 15 marca 2016

Ogłoszenia parafialne

Przede wszystkim chciałam Wam podziękować za wszystkie słowa wsparcia i moc pozytywnej energii, którą "napakowaliście" maile i komentarze dotyczące opowieści A. Gdy ją spotkałam zaraz po publikacji "naszej" historii była wzruszona. Przetłumaczyła sobie każde Wasze zdanie i była niesamowicie zaskoczona ilością miłych słów. Przekazałam jej też każdy uścisk, który wysłaliście w wiadomościach do mnie. Kochani! Możemy zmienić świat! Szczerze w to wierzę!

Teraz mała prywata.
Wiadomość do wszystkich babeczek ze Sztokholmu i okolic. Organizuję kolejne spotkanie. Tym razem tylko dla dziewczyn, bo uważam że nie ma nic cudowniejszego niż magia kobiet! (lub Kobieca Siła, ale w tej kwestii specjalistką jest Gabrysia!). Panowie nie gniewajcie się, Was też uwielbiam, ale kobiety czuję, każdą komórką mojego ciała ;) 

Od jakiegoś czasu marzy mi się taka dziewczęca grupa wsparcia, jednocząca babeczki z całego świata, których drogi skrzyżowały się w tym pięknym mieście, w którym mam teraz przyjemność mieszkać. Mogę Wam obiecać miłą atmosferę, moc wrażeń i walizkę fajnych doświadczeń. Kto wie, może i kilka przyjaciółek, ale to już zależy tylko i wyłącznie od Was.

Impreza odbędzie się w najbliższy poniedziałek 21.03. o godzinie 17:00 w siedzibie szkoły SFI Liljeholmen- Lövholmsvägen 2, plan 4, 117 43 Stockholm, kod do drzwi szkoły to 2016. Na bieżąco będę podawała szczegóły spotkania TUTAJ

 Chciałam Was też zachęcić do odwiedzenia fajnego miejsca w sieci, które organizuje cudowne warsztaty z różnych dziedzin sztuki. The Craft Lab, w którego zarządzie mam zaszczyt zasiadać, to organizacja non profit zrzeszająca artystów i miłośników sztuki, i rzemiosła z całego świata. Dzielimy się wiedzą, poznajmy szalonych twórców i chcemy zarazić miłością do rękodzieła każdego, kto tylko czuje, że coś w nim drzemie, ale jeszcze nie wie CO. Znajdziecie nas na Facebooku oraz jako społeczność- The Craft Lab Community

Na tą chwilę to chyba wszystko, a już wkrótce kolejna historia. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz