czwartek, 27 listopada 2014

Moja biegowa playlista-osobista - Top 10

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam biegać przy muzyce i pomimo, że na "empetrójce" mam dziesiątki utworów to tylko niewielu ponad 20 słucham na okrągło i to właśnie gdy one lecą zaczynam biec szybciej i z jeszcze większym uśmiechem na twarzy. Na to chwilę w gorącej 20 znajduje się:







 

 




Do ostatniego kawałka dorzucam pozdrowienia dla mojej kochanej Kaliny :* Love YOU!!! <3

Oczywiście czekam na Wasze propozycje :)

PS. Wiem, wiem, to jest tylko 10 utworów... kolejne 10 w następnym odcinku ;)

5 komentarzy:

  1. https://www.youtube.com/results?search_query=buraka+som+sistema POLECAM!!! najlepsza muza na workout i na smiganie po miescie rowerkiem :) karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc uważam, że obserwacja powinna wynika z czystego zainteresowania i sympatii do danego miejsca w sieci, jeśli więc podoba Ci się u mnie to zapraszam, nie chciałabym jednak, żeby był to handel wymienny.
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  3. post promujący Twój blog dodany - - - > http://hi-feszyn.blogspot.com/2014/11/wyrzedaz.html

    OdpowiedzUsuń